SuperBrugsen rydder op i tilbudsjunglen:

Det skal være enklere at være kunde i SuperBrugsen. Derfor gør butikken nu op med den tilbudsjungle, hvor priserne på varerne skifter meget hyppigt.

Konkret betyder det, at SuperBrugsen sætter prisen ned på hundredvis af varer og introducerer »fast-lav-pris«, så mange hverdagsvarer i butikkerne altid kan fås til en lav pris. 

– Vi hører fra flere af vores kunder, at de er trætte af hele tiden at skulle holde øje med tilbud. Med disse priser skal de ikke bruge kræfter på at holde øje med, hvornår de er på tilbud, fordi prisforskellen i hverdagen er meget mindre,” siger uddeler Emil Bak, SuperBrugsen Nibe.

Samtidig styrker SuperBrugsen sammen med det øvrige Coopmarkedsføringen af de kvaliteter, man får oveni, når man vælger at handle i koncernens butikker, der er ejet af de 1,7 million medlemmer.

Under overskriften »Sammen får vi mere for pengene« har SuperBrugsen og det øvrige Coop indledt en fælles kampagne, der vil vare hele den nye 3-årige strategiperiode frem til og med 2020. Ud over lavere faste priser for alle, vil medlemmerne få mere målrettede personlige tilbud. Og mængden af kvalitetsvarer, hvor der vises omtanke over for økologi, miljø og dyrevelfærd vil blive udvidet.

Emil Bak introducerer her Super Brugsens nye kampagne.