- Tirsdag, 11. april 2017
Musikken er fortsat det stof, der binder Nibes musikere sammen, som det nu er sket gennem 55 år eller mere.
Og efter kortere eller længere pauser er Bongoes- drengene anno 1962 igen klar til at gå på scenen, hvilket sker Skærtorsdag i Skal Pavillonen.
Orkesteret udsender samtidig en ny musik-CD, baseret på optagelser fra 40-års jubilæet i 2002.
Sammen med venner spiller orkesteret op – fra venstre, forrest: Hugo Michelsen, Aksel Jensen, Peter Holm – og bagest Jan Sandberg, Kjeld Nielsen og Ulf Døssing.
Læs mere i den trykte udgave af Nibe Avis: HER










