Hvis du ikke modtager din trykte Nibe Avis:

I normale omdelings uger skal Nibe Avis være modtaget i din korrekt placerede postkasse eller rør ved vejskel senest onsdag kl. 19.00.

Oplever du uregelmæssigheder i omdelingen eller manglende levering af Nibe Avis, skal du udfylde en formular hos distributionen, hvor du anfører telefon nummer, navn og adresse - samt årsagen til reklamation.

SÅDAN GØR DU:

  1. Klik HER for at åbne formularen (den åbner et nyt vindue i din browser)
  2. Indtast dit / husstandens telefonnummer - husk at trykke »OK«.
  3. Kontrollér oplysningerne, som fremkommer i formularen - husk at trykke »OK«.
    Passer oplysningerne (adressen) ikke, skal du rette hos dit teleselskab - gå så tilbage til punkt 1, og indtast i stedet dit postnummer - og udfyld derefter punkt 2 med navn og adresse.
  4. Markér NIBE AVIS i formularen - og anfør gerne hvilken type reklamation, du ønsker at give.
    Du må gerne anføre dine egne bemærkninger til reklamationen - brug feltet hertil - husk at trykke »OK«.

 

Vi gør naturligvis alt for, at du modtager Nibe Avis uden problemer. Skulle der alligevel opstå uregelmæssigheder, beder vi dig altid reklamere gennem formularen på denne side. Vi vil derefter sammen med Distributionen og vore bude søge at rette op hurtigst muligt. Er Nibe Avis ikke modtaget, og har du reklameret gennem denne side senest torsdag kl. 8.00, er det vort mål at efterlevere avisen i løbet af torsdag.

Husk, du kan altid læse NYESTE UDGAVE AF NIBE AVIS online.

Tak fordi du reklamerer, og derved hjælper os til at blive bedre. Hav en fortsat god dag.

Venlig hilsen Nibe Avis