Af Ole Nør Pedersen, kandidat for Venstre ved byrådsvalget i Aalborg Kommune

Jeg har besøgt Farstrup Hallen og talt med hallens bestyrelsesformand Anja Møller. En yderst behagelig samtale, hvor formanden virkelig imponerer i.f.t. engagement og glød for udvikling af lokalområdet. 

Der bevilget 1,5 mill til udvidelse af Farstrup Hallen. Bestyrelsen skal selv  finde resten via fonde m.v., og der arbejdes på højtryk.

De mange gode argumenter for udvidelsen er aktiviteter for unge og gamle. Overskriften for specielt den ældre del, er den forebyggende indsats, samt at mange ikke tager turen til Nibe. Ønsket er at få nogle gode lokaler/rammer, der skal være motionscenter, men også lokaler til andre aktiviter 

Jeg håber virkelig det lykkes at få projektet gennemført. Det er hårdt arbejde for de frivillige i bestyrelsen, der egentlig møder velvilje fra kommunens side, men samtidig mangler det sidste, og de kan godt stå tilbage med følelsen af at være overset, når man eks. læser om hvordan millionerne ruller til projekter i Aalborg.

Det er meget forståeligt, men jeg håber de bevarer optimismen og klør på, - det er et super godt projekt. 

Med Venlig Hilsen
Ole Pedersen 
Kandidat til byrådet for Venstre