I 24 timer gik og løb de mange deltagere på en rute markeret til formålet.

Stafet for Livet i Nibe blev i den forgangne weekend afholdt på den sædvanlige plads i Anlægget ved Nørregade og i ”Stadionhaven”.


Opvarmning til stafetten med Tinna Toftdahl.

Formålet var at øge opmærksomheden om kræft og at samle penge ind til Kræftens Bekæmpelse – alt sammen i et fællesskab af aktiviteter, underholdning og oplysning.

Stafet for Livet blev også denne gang en meningsfuld måde at engagere sig aktivt i kampen mod kræften på, ligesom det gav håb og støtte til kræftramte og deres pårørende.

Læs reportagen i Nibe Avis' trykte udgave, som kan findes HER 

Deltagerne på vej af Gl. Stadionvej.